вівторок, 31 березня 2015 р.

2 день мастер-класу

Сьогодні ми знаходили нестандартне застосування знайомих предметів, створювали групи і створювали діаграми для вирішення завдання: "Наші проблеми та шляхи їх вирішення". Цей приклад доводить, як я навчилася використовувати диаграми для власних цілей. Всією групою пробували вирішити проблему: чи потрібно вміти фантазувати, як досягати успіху Цей приклад доводить, як я навчилася використовувати навички мислення. Успіх-це неполегливе прагнення до мети.

1 коментар:

  1. Так чітко описали наш день. Але до рефлексії так і не добралися. Тут геть мало про Вас. А де ж Ваше емоції?
    Не бійтеся будувати речення :"Я хочу... Я можу.. Мені потрібно...Я вперше почула, замислилась... Не погоджуюсь з думкою про..."
    Спробуйте більше писати проте, що Вас вразило, сподобалось, давалось легко/важко, здивувало, примусило замислитися. Висуньте сумніви, власну думку. покажіть своє ставлення до проблеми!
    Успіхів Вам і натхнення!

    ВідповістиВидалити